Ulla Kjærvang har igennem de sidste 20 år fungeret som konsulent, bygherrerådgiver og strategisk sparringspartner i forbindelse med udvikling og design af fysiske læringsmiljøer.
Læs mere Ulla Kjærvang Dansk Center for Undervisningsmiljø // Specialkonsulent - fysisk og æstetisk undervisningsmiljøUlla Kjærvang har igennem de sidste 20 år fungeret som konsulent, bygherrerådgiver og strategisk sparringspartner i forbindelse med udvikling og design af fysiske læringsmiljøer. Dette er b.la. indenfor mange af landets kommuner og uddannelsesinstitutioner. Både som selvstændig konsulent og projektleder, som rådgiver og arkitekt hos GPP-arkitekter og som medejer af Bascon.
Hun er i dag ansat som specialkonsulent ved Dansk Center for undervisningsmiljø, DCUM og arbejder bl.a. med indeklima, innovative læringsmiljøer og samspil mellem pædagogik og fysiske rammer og altid med eleven, den studerende i centrum, samt evaluering og ibrugtagning. Hun er kendt oplægsholder og forfatter på flere artikler og bøger om det fysiske og æstetiske læringsmiljø med fokus på hvordan de fysiske rammer har positiv impact på elevernes læringsforudsætninger og har p.t. særlig fokus på indeklimaets betydning for elevernes læring.
Lars Forsberg er civilingeniør og har en lang fortid som projektleder i MTHøjgaard.
Læs mere Lars Forsberg Skoletoiletter DK // Rådgiver og PartnerLars Forsberg er civilingeniør og har en lang fortid som projektleder i MTHøjgaard. Siden 2010 har han arbejdet i grænselandet mellem byggeri, hygiejne og design med et særligt fokus på brugeradfærd, børn og samspillet med skolens toiletter og sanitet.
Hans mantra er, “at børn ikke ejer dårlig adfærd, men blot er begyndere, travle, uøvede og letpåvirkelige”.
Igennem sin årelange forskning og udvikling er han blevet ekspert i at udforme nutidens trygge rammer, som børn ikke bare tør bruge, men trives med at bruge.
Karin Elbek er adm. direktør, partner og arkitekt i RUM.
Læs mere Karin Elbek RUM as // Adm. direktør, partner og arkitektKarin Elbek er adm. direktør, partner og arkitekt i RUM. Hun er sig specialiseret sig i rammer til leg, læring og kultur gennem 25 år og har bred erfaring både som procesfaciliteter, arkitekt og bygherrerådgiver fra strategisk analyse, programmering og konceptudvikling til projektering, udbud og fagtilsyn. Udover design- og udviklingsprojekter fungerer Karin som fagdommer, medvirker i forskellige udviklingsfora og som oplægsholder ifm. udvikling af bæredygtige byer og velfærdsbyggerier.
Stinus Storm Mikkelsen er lektor ved Center for Anvendt Skoleforskning og Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole.
Læs mere Stinus Storm Mikkelsen UCL Erhversakademi / Center for Anvendt Skoleforskning // LektorStinus Storm Mikkelsen er lektor ved Center for Anvendt Skoleforskning og Læreruddannelsen, UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole. Han forsker bl.a. i inklusion, stilladsering og anvendelsen af digitale læremidler i projektbaseret undervisning i grundskolen. Han er medredaktør og bidragyder til bogen ”Digital projektdidaktik” (Aarhus Universitetsforlag 2021) samt bidragyder til bogen ”Projektbaseret undervisning” (Dafolo 2023).
Jeppe har arbejdet som lærer i 10 år og har med sit virke som AKT- og inklusionsvejleder, haft fokus på børns trivsel, samt deltagelsesmuligheder i folkeskolen.
Læs mere Jeppe Almskou Rødovre Kommune // Inklusionsvejleder og LæringsrumskonsulentJeppe har arbejdet som lærer i 10 år og har med sit virke som AKT- og inklusionsvejleder, haft fokus på børns trivsel, samt deltagelsesmuligheder i folkeskolen.
Han er nysgerrig på de gode relationer i folkeskolen og autonomiskabende læringsmiljøer, samt medskaber af metodikken Læringsrum2.0, som kombinerer rum, pædagogik, didaktik og trivsel. Jeppe er optaget af at skabe en ramme, der giver eleverne autonomi og mulighed for at agere bære-, være- og læredygtigt.
Carsten har arbejdet 15 år i danske og internationale designvirksomheder. Han er uddannet lærer i 2008 og har uddannelse i Rum og Designprocesser fra Det Kgl. Akademi.
Læs mere Carsten Mølbeck Rødovre Kommune // Lærer og LæringsrumskonsulentCarsten har arbejdet 15 år i danske og internationale designvirksomheder. Han er uddannet lærer i 2008 og har uddannelse i Rum og Designprocesser fra Det Kgl. Akademi.
Carsten er en Innovativ lærer med en brændende passion for læring, udvikling og design samt medskaber af metodikken Læringsrum2.0, som kombinerer rum, pædagogik, didaktik og trivsel. Han er optaget af at skabe en ramme, der giver eleverne autonomi og mulighed for at agere bære-, være- og læredygtigt.
Vi bruger cookies til at forbedre hjemmesiden og din brugeroplevelse. Læs mere om vores brug af cookies og vores privatlivspolitik.